Dator med canser

Igår skulle vi koppla in min dator. Det visade sig att den hade fått canser och Det tog låååång tid innan Anton lyckades föra över alla bilder från min hårddisk till den externa. Tack älskling för att du lyckades! Du är underbar! Han satt uppe till kl 4 i natt och fixade med min dator. Först förde han över bilderna sedan raderade han hela min dators existens typ och nu har jag en helt ny fräch dator typ... Dock inga bilder på den hihi...

Elliot sitter på golvet och äter leksak. Han säger Mamma och Pappa nu. Jag är så stolt över min duktiga son! Han kryper nästan nu. Han kan ta två krypsteg, sen blir det krångligt tycker han. Men han kan ta sig fram på rumpan. Väldigt långsamt men han tar sig dit han vill.

Jag hängde lite tvätt förut och när jag var och lämnade det ihopvikta i sovrummet hade Elliot dragit för duschdrapperiet hihi.

Nu ska jag gosa med världens finaste kille. Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

´cancer stavas det

2008-12-09 @ 11:20:03
Postat av: Elin

Vilken snäll sambo du har ;-) o va duktig Elliot är som kryper o säger mamma o pappa. Kram

2008-12-09 @ 12:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0