Godmorgon!

Snön ligger kvar på marken här i Mjölby. Hur har ni det i Linköping? Igår var det i alla fall inte någon snö alls i Linkan om man jämför med här.
Vi var ju på Öppna förskolan igår och gjorde hand avtryck. Vi får se hur det blev för det hade ju inte torkat när vi skulle hem. Så jag antar att vi får det nästa gång vi åker dit.
Lindas dotter Thilia hade feber så de kunde tyvärr inte komma. Men de får göra handavtryck en annan gång. Det tycker jag är riktigt snällt av dem.

Efter förskolan gick Elliot och jag med Elin och Ella hem. Där var också Mattias och vi hade jätte skoj och pratade i X-antal timmar vi tre medans Ella misshandlade Elliot och mig. Hon puttade Elliot, ryckte i honom och slog honom. Mig klöste hon på näsbenet. Dessutom har jag fått sår efter finnar som Elliot rivit till på så jag ser helt misshandlad ut haha...

Vi stannade hos Elin Mattias och Ella fram till kl 19 på kvällen. De bjöd på mat och fika! Tack så mycket! Det var v'älbehövligt efter enbart en banan till frukost. Idag blir det nog två bananer ;)

Nejdå. Vi ska allt äta mackor med skinka och mjukost på idag. Var och handlade med mamma igårkväll så slutade mitt kort att fungera. Det var inte slut med pengar men det är ju ett sånt där jävla mastro som ska ha direktkontakt med banken och krånglar det så går det ej att använda. Så mamma fick bli 300 kr fattigare och betala min mat. Tack mamma!

Idag vet jag inte vad vi ska göra. ingenting planerat i alla fall... Packa upp lite och ha en mysig dag med min familj. Så sa Anton någonting om att kanske äta räkor hos Elliots farmor och farfar. Tror vi siktar in oss på det för jag älskar räkor!


Bilder från gårdagen kommer när jag har tid, lust och energi för att lagga in bilderna... Kram!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej. Känner mej hemsk som har en sån busig dotter som knuffar o slår o har sej, hoppas ni har överlevt? ;-) Kram på

2008-12-05 @ 15:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0