Krogen ikväll då!

Ikväll ska jag, Linda, Erika och Josefine ut på krogen. Först blir det en munsbit sen blir det någonting gottigt att dricka :)

Det blir tredje gången jag lämnar Elliot över en kväll. Första gången var det när jag skulle på ett klädparty och Elliot stannade med Anton. Då var jag borta i ca 2-3 timmar skulle jag tro. Andra gången var när mamma, jag och Gina skulle på bio. Vi skulle se Mamma Mia och då var Elliot med Anton, pappa och Martin. Ikväll skulle Anton vara med Elliot men han ska jobba. Han jobbar ju hemmifrån lite då och då men är Elliot krånglig så blir det ju inte så kul för Anton så då ställer mina kära föräldrar upp istället. Det blir bäst så eftersom jag ska till Öppna förskolan med Elliot imorgon bitti och istället för att krångla med tåget då så sover jag hos mamma och pappa med Elliot inatt och antingen tigger skjuts eller tar bussen. :)

Det ska bli så kul att gå ut ikväll. Och det är väldigt skönt att ha Elliot 15 minuter ifrån mig. Det känns som en trygghet då jag bara kan gå hem om han blir ledsen.

Som ni som känner mig vet så tar ju inte Elliot flaska och vägrar välling och han ska alltid somna ammandes. Ja då är ju frågan hur det kommer gå när jag inte är hemma. Fast det är ju inte värre än att Elliot är vaken lite längre ikväll. Jag kommer antagigen hem innan 12 i alla fall och han äter ju barnmat och frukt och gröt osv. Så det borde inte vara några problem. Ska i alla fall ge mig ut och köpa välling till honom som de får testa att ge. Kanske funkar om inte jag är med.

Jag tror Elliot kommer få så roligt hos sin mormor och morfar :)




Igår var Anton, jag och Elliot hemma hos Emmy och hennes kille. Eller hemma hos Emmy och hennes kille kom förbi. Fast de bor ju nästan ihop :) Hon har fått det så julfint! Vi åt bullar och drack glögg. Mumma!

Jaja nu ska jag leta kläder inför kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0