Nästan klart!

Ja alla tapeter i köket är rivna nu. Har lagt ett lager spackel på väggen nu och så ska vi väl köpa färg/tapet snart. Vi har inte riktigt bestämt hur det ska bli. Men köksbord och stolar har kommit upp nu i alla fall. Sovrummet är näst intill klart. Ska måla lite lite med en minipensel vid tak och väggslut så det blir jämnare kanter. Tejpen drog ju bort massor med färg tyvärr.
Vardagsrummet är också nästan klart. Möblerna står där de ska, eluttag är flyttade (tack Sverre och Erik för hjälpen) och nu ska vi bara pestämma oss för om fåtöljerna ska vara vid soffan eller i ett helt annat hörn av rummet med ett litet glasbort till...
I datorrummet är Antons dator fixad och ett skåp och en bokhylla är nu uppsatta. Mitt datorbord är kvar i skäggetorp så jag får klara mig utan det ett par dagar...

Elliot håller på försöka lära sig att krypa nu. Han är så duktig. Han sitter upp och sträcker sig frammåt så att han nästan kommer i krypläge. Bara ena benet som inte riktigt vill lägga sig i krypläget. Han är så duktig vår fina lilla grabb och han kommer nog börja krypa vilken dag som helst. Är nästan säker på att han kan krypa på julafton i alla fall...

Imorgon ska Elliot och jag åka till Skäggetorp med Monica på morgonen. Hon jobbar ju där så ska vi packa lite och sedan gå till öppna förskolan. Efter det ska vi hem till Elin och Ella. Tror även att Linda och Thilia ska dit. Det blir mysigt och jag tror att de kommer bjuda på lussekatter. Tydligen skulle de baka det idag. MUMS!

Nu blir det straxt sängen för min del. Natti natti så skriver jag en rad i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0