Nyinflyttade!

Ja nu är vi nyinflyttade och har alltså blivit Mjölbybor. Det känns underbart!!
Nu har vi sovit vår första natt här och alla tre sov som stockar!

Idag kom Emmy förbi på lite kaffe och sen följde vi henne till skolan. Efter det gick Anton och jag med Elliot på stan och köpte lite kattmat eftersom vi glömde det i skägget. Så igår och idag har hon ätit köttbullar och hundmat. Mums tyckte hon i allaa fall att det var. Lite skildnad på priser på olika kattmat. Ger ju alltid henne Royal Kanin som kostar  219kr för 2 kilo, nu köpte vi Eldorados som kostar 23 kr för två kilo... Det är ganska så stor skildnad på pris.

Nu har Anton åkt till skolan och jag sitter här med en nyduschad pojke i knät och myser.

Vi har fått låna bärbart bredband av Antons föräldrar. Tack! För vad skulle jag göra utan internet? haha

Nu ska jag och Elliot lägga oss och mysa en stund kram hej!

Kommentarer
Postat av: Andréa

Tjo! Stort grattis till nya lägenheten!! Hittade din blogg här precis, roligt att du skriver så ofta! Jag är sämst på att uppdatera hihi! =)

Jag vet hur det är med hund/kattmat. Köper själv alltid det bästa till min vovve.. Så ser man en påse för 40 spänn när man betalat 400! Men det är ändå väldig skillnad på råvarorna, o djuren är värd det bästa! Att katten gillar hundmat, det var kul haha =)

Hursomhelst så är Elliot helt underbar, sötare bebis får man leta efter!! Man kan inte annat än att le när man tittar på bilderna på honom här på bloggen. Nu ska jag sluta babbla, hoppas ni mår bra! Kram Andréa

2008-12-01 @ 20:57:47
URL: http://andrea87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0