Räkfrossa!

Elin skrev:
Hej. Känner mej hemsk som har en sån busig dotter som knuffar o slår o har sej, hoppas ni har överlevt? ;-) Kram

Hihi Det är ingen fara :) Hon är så söt att man inte kan annat än le. Och jag överdriver kanske en aning när jag skrev att jag ser misshandlad ut hihi. Fast jag upptäckte förut att jag har en massa blåmärken på benen hihi. Jag har jätte lätt att få det...


Idag har jag bakat! Lussekatter och några lustiga kakor som inte alls blev goda... Men men...

Så åt vi räkor hos svärmor och svärfar förut. Gu så gott! Nu ska jag gå och lägga mig. Såg på en Wallanderfilm precis och nu är den slut. Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Räkor det e gött de!

2008-12-06 @ 01:32:40
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Elin

Mumsigt med räkor. hihi Elliot är helt underbar han oxå. Kram

2008-12-06 @ 09:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0