Anton följde med ut sen...

Jag tjatade lite till på honom och gick sen ut och väntade med Elliot ute på gräsmattan på sidan av vårt hus.
Det tog väl ca 25 minuter, sen kom Anton ut... Tur att vi inte hade någon tid att passa.

Elliot och jag hade ändå ganska kul när vi väntade på Anton där ute. Elliot kröp runt på plattorna och på asfalten men vägrade gräset. Ställde ut honom på gräset en gång men han skyndade sig att krypa upp på plattorna igen. Sen följde han efter mig när jag gick omkring och ut på gräset. En hand ut på gräset, en till. Sen var det stop och han backade tillbaka och började gnälla... Det kan väl inte vara vanligt att barn är rädda för gräs?

När Anton kom ut gick vi en liten sväng bortåt Prästgårdsliden och gick vid vattnet in till stan. Då gick vi till Direktoptik och jag beställde tre par glasögon som Anton hjälpte mig att välja ut.  Det gick på 3800kr för alla tre paren tillsammans. Det tycker jag är billigt. Så nu kommer jag få dem om ca två veckor...

Sen gick vi in på Presenten och köpte födelsedagspresent till Monica som fyllde 51 igår. Det blev två skålsett med tre skålar i varje. Jag tycker verkligen om den affären. De har så mycket kul. Igår köpte jag en tröja till Elliot där det stod Farmor + Jag = Sant! Den är verkligen såå fin!

Sen gick vi och tog en lunch på Café Gusto och gick till lekparken efter det. Sen gick vi till Monica och Sverre och gav henne sina paket.

Nu ska jag ner till tvättstugan igen bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0