Baka, baka, baka...

Jag håller på baka sirapslimpa nu och har bakat kladdkaka nyss med... För ett tag sedan ringde Antons mormor Kerstin och frågade om vi inte ville komma över på lunch. Tyvärr fick vi avböja då Anton jobbar till kl 15 idag och jag stod ju som sagt i köket med brödet, men vi tänkte gå dit efter Anton har slutar och även passa på att ta med en limpa åt henne. Tänkte att vi kanske kunde ta och fika på lite mackor och te istället för kakor och sådär... Tror det kommer bli mysigt i alla fall.

Nu har precis Elliot somnat i Antons famn, han jobbar ju hemifrån och har det ganska så lugnt nu. Ska gå och lägga honom i sängen så han inte vaknar av jobbtelefonen... Sen ska jag ställa mig i köket och laga någon mat... Tror det får bli fiskgrattäng då vi inte har så mycket annat. Det är ju så smidigt att bara slänga på lite kryddor på ett fiskblock och in i ugnen och lite potatismos till det... Tror det får bli så idag...

Kramisar från oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0