En nerbäddad älskling...

Idag vaknade jag av att Elliot hade två ben och en hand i sängen, den andra handen var i luften utanför sängen och han for frammåt, snabbt myckas jag dra upp honom så han inte ramlar ner från sängen. Elliot och jag gick upp kl 07:30 idag.

Nu har jag precis gått och bäddat sängen. Dock ville inte Anton gå upp så nu ligger han inbäddad i sängen och sen när han går upp får han ta och bädda! Blir faktiskt riktigt trött på att Anton aldrig går upp direkt på morgonen. Näst intill varje morgon så ligger han kvar i sängen MINST 1 timme efter jag och Elliot fått gå upp. Men jag behöver faktiskt också få en sovmorgon någon gång. Jag får ju aldrig sova ut känns det som.

Blää jag är lite irriterad som ni kanske hör... men det är väl inte mer än rätt?

Kommentarer
Postat av: Linda

2009-04-05 @ 10:53:39
URL: http://BIAN
Postat av: Linda

Hehe, exakt så är det hos oss också. Jag och Bianca går upp vid sextiden ungefär och Björn går upp 10. Tråkigt är det! De kan gott ta och slita sig upp tidigt ibland också

2009-04-05 @ 10:55:23
URL: http://biancabobvi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0