Fortsätta amma...

Elliot vaknade precis efter det förra inlägget och var lite ledsen. Jag gav honom vällingen som jag gjorde iordning för en timme sen och han drack 1 dl välling i sin säng. När han inte ville ha mer gnällde han lite, lade sig på magen och somnade om. Så skönt att han lyckades somna i sin egen säng... Hoppas det fortsätter såhär bra!

Fick föresten en insikt när vi var i sälen. Jag ska inte sluta amma än. Elliot fick för sig att han absolut inte ville ha mitt bröst en av kvällarna och jag blev så ledsen. Det kändes så fel så då bestämmde jag att bara trappa ner på amningen men i alla fall ha en amningsomgång om dagen. I Sälen kvällsammade jag bara, men det var ganska lätt att göra så där eftersom det var så många som kunde ta honom när han var gnällig och sådär...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0