Godnatt

Nu är det dags för oss att sova.
Vi var hemma hos Monica och Sverre idag och åt lax. Jätte gott. Där var även Emmy och Julle och gammelfarmor Kerstin och gammalfarfar Erik. Såg fram emot en Elliot som skulle bli överlycklig av att se Erik men han tyckte att Erik var läskig idag. Men han har ju kommit in i en period där ingen annan än jag duger ungefär... Farmor duger också...

Imorgon ska Elliot och jag till klapp och klang, då kanske Hanna och Helena följer med som vi träffade i lekparken idag. Det skulle vara jätte trevligt. Så vi håller tummarna för det. Om jag får tiden att räcka till ska jag även förbi Monica och Sverre ett tag imorgon och sitta ute på deras tomt ett tag.

Nej nu är4 klockan för mycket för mig... Ska gå och sova nu natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0