Jag har blivit utmanad

Blev utmanad av Veronica idag……

Lovar du att vara ärlig?  Ja…

Du heter: Lynn Öhman

Smeknamn: Mamma och älskling

Låt som när du är ledsen sörjer till? Har ingen och behöver ingen för tillfället då jag i princip alltid är glad.

Beroende av: Min underbara familj

Vad behöver du mest just nu: Sol, värme och ett jobb

Vad tror folk om dig? Det vet jag inte...

Stämmer det? ...

Vad får du oftast komplimanger för? Att jag är en bra mamma, och det är de komplemangerna som värmer mest!

Vad säger du för att imponera på någon? Gör inga försök till att imponera på någon

Hur imponerar man på dig? Var ärlig och dig själv.

Brukar du skratta för dig själv? Nja, det händer väl...

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Ingen aning, har inte mobilen här och orkar inte kolla

Var bor du? I Mjölby

Trivs du där: Ja, har inte ångrat en sekund att jag flyttade hit.

Äger du några Converse: Ja tror det... Kan ha slängt dem för de är trasiga och jag använder inte trasiga skor...

Sprit, cider, vin eller öl: Vin... Martini är väldigt gott såhär års med...

Vad har du för mobil:  Nokia

Nästa mål i ditt liv: Få ett bra jobb...

Hur svarar du i mobilen: "Aa re ä Lynn" (ska väl vara ja det är Lynn men går för fort) eller om jag inte vet vem det är som ringer "Lynn Öhman"

Vem ringde du senast? Min mamma

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att Elian kanske har ögoninflamation...

Antal timmar sömn inatt: 22:30-9:00 Då vaknade jag kanske 2ggr på natten... Sovmorgon!!!!

Sov du ensam: Nej, sambon och sonen

Brukar du komma i tid: Nej för jag har en sambo som är tidsoptimist vilket gör att man i princip alltid är sen. Men ibland kan det vara mitt fel med... (är också lite tidsoptimist...)

När mår du bra: När jag får vara med min familj

När blev du fotad senast: På Elliots födelsedag tror jag....

Hur känner du dig nu: Pigg och glad...

Vanligaste färg på dina kläder: Jadu... Klär mig oftast i ett par jeans och en tröja till det, kan variera mycket i färg... Har en grön jacka...

Vad tycker du om fötter: Avskyr fötter mina som andras men bebisfötter är goa

Vad saknar du: Ett jobb... Skulle vilja ha in ett par tusenlappar mer i månaden...

Favorit dryck på morgonen: Te

När brukar du oftast gå och lägga dig: 22-23.30 nångång

Är du blyg? Nja... Med nya människor brukar jag observera ett tag innan jag börjar prata...

Sysslar du med någon idrott: Barnvagnspromenader, barnlyft, bus och sådanna roligheter...

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, Det kände jag när jag såg Elliot för första gången...

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Jag skulle exprimentera... Hur många har chansen att veta om det är bäst att vara tjej eller kille...?

Är du nöjd med ditt liv: Jag vill inte ändra på någonting. Såhär lycklig har jag aldrig någonsin varit tidigare!

Vad är det värsta du vet? Falskhet och mobbning...

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Jag slösar inte mycket pengar... Här köper vi det som är nödvändigt och kanske lite lite till, mer har vi inte behov av... Ibland sparar vi pengar till ett Wii som sambon mekar sönder efter ett par dagar men jag älsakar honom ändå :)

Vad längtar du till? Jag är så nöjd med nuet men jag ser fram emot att ta namnet Larnebratt någon dag...

Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag trodde att jag hade det men har blivit snuvad på det många gånger... men jag har några få vänner som jag skulle vilja kalla äkta vänner...

Vad är det finaste du fått? Elliot

Om fem månader: Går Elliot själv och har precis börjat på dagis...

Om ett år?: Kanske familjen är utökad...

Du samlar på: Lycka...

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma

Har du strumpor på dig nu: Nej

Är det okej att gråta: Man måste gråta ibland, så självklart är det okej!

När grät du senast: För att jag var ledsen... Ingen aning, det var länge sen... Men glädjetårarna kommer och går...

Bär du glasögon eller linser: Ja, fast inte just nu...

Har du piercing: Nej, men har haft...

Vill du gifta dig: Jag ska gifta mig, men vill vänta ett par år...

Vill du ha barn: Ja, har ett, vill ha fler...

Är du bra på att laga mat: Ja det skulle jag nog vilja påstå...

Är du flygrädd: Nej.

Hur vig är du: Jag är tyvärr överrörlig så jag har väldiga problem med mina leder pga det...

Vilken är din favoritglass: Bosses hallon och citronsorbe...

Tror du på ett liv efter döden: Ja...

Bor dina föräldrar tillsammans: Japp

Vilken ögonfärg har du: Mellerade...

Röker du: Nej

Hur ofta tränar/motionerar du: Aldrig

Vad är det viktigaste i livet?: Min familj

Jag utmanar Alla som vill... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0