Just det....

Jag måste bara berätta någonting gulligt!
Efter Elliot och jag duschade i morse så kröp han runt naken på golvet. Jag tog fram kameran och filmade honom lite och han var såå söt när jag visade honom klippet efteråt. I filmklippet sa vi "hej" några gånger och när han ser det börjar han också säga hej. Sen säger jag katt i filmen, tror ni inte att han började säga katt då med?

Nu står det en broccolipaj i ugnen. Tror inte den blir så bra men får hoppas det. Annars får vi väl äta en hamburgare på mc donalds när vi är i tornby. Vill gå ut med Elliot i solen men inte går ju det när man har mat i ugnen. Men Anton slutar kl 14 och jag tänkte att så fort maten är klar tar jag ut den ur ugnen och tar en sväng med Elliot i vagnen och kanske möter honom. Vet dock inte vart hans praktikplats är så det blir lite krångligt... Får väl leta info på nätet ;)

Nej nu hoppas jag att jag inte ska tråka ut er med fler blogginlägg idag... Kanske blir ett när vi kommer hem ikväll dock...

Kommer ett par bilder här med :)


Igår rev Elliot ut alla böcker från bokhyllan och läste bland annat Max dockvagn och en bok om katter...


Sen var han lite trottsig också... Ser ni? Han är inte det minsta ledsen egentligen utan vill bara få sin vilja igenom, men det får han inte när han gnäller...


Nyduschad nakenfis...


Och så sista bilden idag... kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0