massa ord här...

Hur vaknade jag idag tror ni? Igår var det en pojke som nästan ramlade ner från sängen, idag var det en pojke som klättrade på sängbordet och välte en pipmugg (vilken tur att den hade ett lock). Till saken hör att det på sängbordet ligger två ringar också och Elliot är ju bra på att stoppa saker i munnen, men dessa hade han inte rört.

Anton började sin praktik idag på ett älderboende men då får man ju varken ha ringar eller klockor eller något smycke över huvudtaget.

Igår gick vi som sagt på en promenad hem till Elliots gammelfarmor och jag tog med en av mina två limpor som jag bakade, det blev uppskattat och nu har hon ju frukost ett par dagar. Det var så roligt att få ge henne brödet för hon blev så glad. Hon sa att hon saknade hembakat bröd och tyckte detta var jätte gott... Kul att man kan dela med sig av det man gör.

På tisdag kommer Erik, Elliots gammelfarfar och hälsar på. Han saknar Elliot så mycket. Han har inga barnbarn eller barnbarnsbarn själv utan han är tillsammans med Elliots gammelfarmor men han är ändå gammelfarfar. Erik är så himla go och han älskar Elliot så mycket. Det är så kul att se både Elliot och Erik när de träffas för de lyser båda upp och blir jätte glada och busar massor.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad pluggar Anton för något? nyfiken

2009-04-06 @ 11:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0