Planering över veckan!

Måndag
Idag har Anton praktik mellan kl 06:45-14:00, då kommer han hem och vi ska äta sen åker vi till Linköping och hämtar upp mamma och åker till tornby. Ska shoppa lite kläder och prylar till mig och Anton, sen ska mormor köpa Kavatskor till Elliot. Sen blir det kanske en sväng in på Toysrus om mitt sällskap går med på det. (kolla leksaker till Elliots födelsedag)

Tisdag
Jag kommer antagligen åka in till skäggetorp och gå på en föräldraträff där. Vi saknar ju våra vänner där! Men det beror lite på när Erik kommer. Men kan nog göra så att vi åker på föräldraträffen först och åker hem direkt när det är slut.
Nu är det även bestämt att jag och Elliot ska ut i det fina vädret tillsammans med My och Hugo kl 10:00 :)

Onsdag
Anton slutar kl 16 idag så då passar jag nog på att gå på klapp och klang med Elliot som börjar kl 14 och sen åker vi hem till mamma och pappa, grillar lite på balkongen och sen sover vi där.

Torsdag
Då åker vi till Sälen. Det ska bli kul då jag aldrig tidigare varit där. Jag kommer kanske ge mig på en åktur men tror inte mina leder går med på det tyvärr...

och på söndag åker vi hem.


Elliot är så söt. Han står vid bokhyllan och kollar i böcker och så hörde jag precis hur han började ta i. Jag frågade om han bajsade men han skakade på huvudet. Måste gå och kika... Och som jag trodde. Ungen ljög för mig haha :) Tokungen, nu ska vi byta blöja och så passar vi nog på att ta en dusch samtidigt...

Tror det blir bra väder idag så vi får nog ta en sväng ut och gunga sen. Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0