Tack för svar...

Men jag kommer inte ge mig in på 5 minuters metoden. Tycker det rent utsagt är elakt. Jag vill inte att min son ska vara ledsen när jag vet att jag kan göra saker för att hindra det...
Han får välling om dagarna ibland men han tycker inte det är så jätte gott, men vi övar och övar och det går ner mer och mer... Man måste ju öva upp smaklökarna. Han tycker väl inte det är äckligt utan mer att han föredrar annat. Så vi kan inte ge välling i sängen för det vill han verkligen inte ha...

Funderar faktiskt på att sluta med amningen, men inte för att han är för stor det tycker jag inte att han är, utan för att jag tror att det gör det lättare för honom att sova hela nätterna.. Tror att han ammar bara för det är mysigt och inte pga hunger...Men han brukar ju tyvärr vakna ett par gånger varje natt och vilja amma. Allt ifrån 1-10 gånger men oftast bara 2-3...

Kommentarer
Postat av: Linda

Hejhej.

Jag tänkte på det du skrev om Elliot och sömn. Jag har det rätt jobbigt med Bianca på nätterna också och nu har jag fått tips omatt kontakta Christine Selse. Hon erbjuder personlig coaching också, hon är tydligen väldigt bra. Kankse kan hon hjälpa dig? Du kan ju kolla upp det i alla fall. http://www.selse.se/index2.html

2009-04-07 @ 20:44:25
URL: http://biancabobvi.blogspot.com/
Postat av: Veronica

Vill inte heller köra 5-minuters. Skulle inte heller klara av en ledsen kille. vilka underbart fina bilder du hade idag.

Kram

2009-04-07 @ 21:15:32
URL: http://larubsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0