Vår helg

Det har varit en riktig myshelg, men någonting har saknats, Anton. Han har jobbat hela helgen så jag bestämde att Elliot och jag skulle åka till mormor och morfar och sova där. Elian var hos dem eftersom Gina och Martin åkte med Fadia och Markus till Liseberg och Ullared.

Så de två grabbarna har busat och bråkat massor, men de tycker verkligen om varandra. Riktig syskonkärlek, eller kusinkärlek kanske man ska kalla det...?

Vid 13:30 tåget åkte vi hem igår, Anton slutade jobba 16:30 så vi han städa lite och äta innan han kom hem.
Sen blev det myskväll framför TVn och sen sova. Det är så skönt att vara hemma igen. Jag har saknat Anton massor. Det känns så lustigt att vara utan honom. Men skulle vi sovit hemma så hade jag ändå bara träffat Anton från kl 21-07 och vid 21 är ju jag halvt om halvt stendöd, inge vidare sällskap då så jag tror det var bättre att vara hos mina kära föräldrar. Tror att de uppskattade hjälpen med Elian och jag uppskattade hjälpen med Elliot...

Så vill jag säga tack för de fina presenterna vi fick av er :)
Älskar er mamma och pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0