Vår lägenhet...

Det är ganska länge sedan nu, men jag har fått förfrågningar om att lägga upp bilder på vår lägenhet. Igår gick jag runt och fotograferade lite, blev inte så bra bilder men det får ni ta... Såhär bor vi i alla fall...


Elliots lekhörna i datarummet, blivande barnrummet...
Elliot har dock haft roligt och dragit ner vissa av djuren på väggen så tapeten
lossnat men jag tror att vi kommer måla/tapetsera innan Elliot övertar rummet.


Gosedjuren i korgmöblerna i datorrummet


Pappa sitter i datorrummet och ser allmänt... söt ut...


Hallen, badrummet och en Elliot... Dammsugaren ska hem till mina
svärföräldrar då vi lånade den när vi flyttade in utan att ha lämnat tillbaka
den än trots att vi har en egen här hemma... Stolsdynorna ska jag klä om...


Vårt sovrum, bordsskivan hade vi i köket förut men har inte tagit ner den i
förådet ännu...


Elliots säng


Vardagsrummet


Vardagsrummet


Vardagsrummet


Köket, har jag inte målat fint?


Köket


Köket


Kommentarer
Postat av: Gina

Va fint det blev i köket. Och de vita möblerna med de vita ljusen på bordet är verkligen toppmodernt! Skitsnyggt syrran!!

2009-04-04 @ 21:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0