Åh vad jag är dålig på att uppdatera!

Elliot håller på få en halv miljon tänder tror jag... Jag får inte titta i munnen på honom men jag har i alla fall sett 5 tänder och de har väl hållt på i tre veckor nu tror jag. Han har så ont och är jätte kinkig.

Elliot har knappt varit på sommardagiset alls. Tre gånger på fyra veckor men jag tyckte inte det kändes bra att lämna honom där. Det är tur att jag har en så snäll chef som låtit mig sluta tidigere för den sakens skull...

Förra helgen var vi hos Gina, Martin och Elian. Det är så roligt att grabbarna leker så bra (både de stora och små) Elliot har börjat leka massor och hittarpå egna lekar och fantasin flödar.

Han pratar massor nu med, men det kommer mer om det i ett annat inlägg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0