Säg grattis!!

Denna veckan har nämligen spenderats med pluggande. I torsdags skrev jag teoriprovet och klarade det. Kanske inte de bästa poängen men i alla fall. Max poäng var 65p godkänt var 52p och jag fick 55p!  Men jag trodde aldrig att jag skulle klara det. Ni vet ju att jag har lite problem med läsningen så jag var klar med alla frågor när det var 8 minuter kvar (=stressigt)

Min snälla chef gav mig dagen ledigt för att skriva och sen åkte vi hem till Antons föräldrar som inte var hemma och utnytjade deras tomt och lät Elliot bada i sin pool. Jag rensade lite ogräs också och levde villalivet. Vill bo i hus!!! 

När jag skulle skriva provet stängde jag av min mobil och när jag skulle sätta igång den när provet var klart hade jag total hjärnsläpp och glömde min kod. Slutade med att jag slog fel lösen tre gånger och jag måste trycka in min puk kod som jag inte har, så nu får jag vänta till början av nästa vecka innan jag får hem den så jag kan använda min telefon. (känner mig handikappad).

Jag tror att Elliot och jag ska till simhallen idag i alla fall. Blir att sola och bada och busa lite. Om jag hittar våra badkläder vill säga...

Kommentarer
Postat av: Veronica

Grattis till att du klarade provet!

2009-08-08 @ 20:21:21
URL: http://larubsson.se
Postat av: My

Grattis gumman! Bra jobbat!

2009-08-09 @ 22:25:04
URL: http://www.godingen.se
Postat av: My

Hej Lynn. Såg ditt medd på gb idag. Kanske kan vi ses nåt i veckan? Jag kan tors och fre... Hör av dej. Kramar

2009-08-10 @ 13:32:02
URL: http://www.godingen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0