2a tanden och vinkar...

Nu har Elliots andra tand kikat upp... Har fortfarande inte lyckats knäppa kort på dem men han är så fin.
Dessutom vinkade han igår för första gången...
Några av våra gäster skulle gå och då hjälpte jag honom att vinka, sedan släppte jag armen och han fortsatte.
Tre gånger till efter det samma kväll så vinkade han igen!

Vi firade Antons 21årsdag igår. Han fyller ju idag men vi passade på att ta det på helgen...
Det blev väldigt lyckat tyckte jag. Vi bjöd på två banantårtor och farmor tog med en jättegod kaka.
Tur var väl det för annars hade min mamma fått vara utan gott för hon gillar inte tårta...

Vi har dock mer än en halv tårta kvar så om någon känner sig manad att komma och äta tårta så är det varsågoda.
Bara att ni ringer först...

Sorterade tvätten igår efter att gärstena åkte. Det är inte lite tvätt vi har... 5 ikea påsar och en tvättunna tror jag det blev, men nu är det iaf sorterat efter färg och värme...

Jag ska nog slänga i en maskin straxt...

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0