Aj!

Jag har så ont i mina höfter nu. Har legat på soffan sedan kl 16 för jag har så ont!
Tack för att jag har en sån underbar sambo som har tagit Elliot hela kvällen!

Förut idag gick jag ner på stan och köpte en liten blomma till Antons mormor.
Hon ringde nämligen tidigare och frågade om jag och Anton ville följa med på restautang idag tillsammans med Antons mamma, pappa och syster. Självklart ville vi ju det!

Sen blev det lunch i väderstad och fika hos Emmy.
Det var jätte gott!

Nu ska jag lägga mig i soffan igen, det gör för ont att sitta :(

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: sandra, mamma till thea

låter jobbigt det där. hoppas du blir bra snart

2009-02-06 @ 22:37:14
URL: http://sallbelal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0