Bilder från Antons 21årsdag.


Paketöppning

Anton iklädd presenten från sin syster och hennes kille

Julien, Emmy, Gina, jag och Elian

Elian ville också vara en älva...

Det ville inte Elliot!

Prinsessan Elliot

Min lilla prinsessa

Prinsessan Elian i vårt sovrum (som vi nu har möblerat om, bilder kommer vid ett senare tillfälle)

Denna bild får avsluta dagen.
Det blev tyvärr inte många bilder på gästerna men vår kamera var borta och jag fick inte så många bilder av min far! Men tack så mycket för dem!

För fler bilder klicka här!

Kommentarer
Postat av: Måns

Grattis Anton i efterskott då! ;) Ps: ni är nu länkade från vår blogg, hoppas det är ok? Ha det bra!

2009-03-04 @ 11:26:47
URL: http://larubsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0