Chassit har kommit

Idag kom chassit på posten. Levererat till dörren. Skönt att slippa gå och hämta det.

Satte ihop vagnen direkt när den kom.
Jag fick även nya hjul och en ny korg som sitter på chassit (så blir det slitet kan jag byta ut det)
Det är i alla fall en ny årsmodell på chassit. Hjulen är av annan modell, handtaget är tjockare och har en lite annan form, plastdelarna verkar ha en annan sorts plast. (De har väl upptäckt problemen och bättrat på det. Justeringen på styret är lite annorlunda med...

Jag känner mig jätte nöjd med vagnen men kommer nog inte köra den så mycket nu i snöblasket då jag vill hålla den fräsch längre. Har ju ändå fått en begagnad vagn av min käre svärfar som jag vill använda lite. (lättare att köra den i "terräng")

Nu ska jag göra mina grabbar sälskap i sovrummet.
Elliot sover i sin säng för en gångs skull (troligtvis vaknar han väl snart och vill sova mellan oss) och Anton ligger nog kvar på soffan där han somnade för 1½-2 timmar sedan...

Nattifnatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0