Fullspäckad dag!

Idag känns det som om jag har jätte mycket planerat även fast så inte är fallet...
Kl 11:30 kommer Anton hem och äter lunch.
12:30 börjar han skolan igen och då följer jag honom och går till arbetsförmedlingen och skriver in mig.
Efter det ska jag gå på stan med Inga ett tag.
Hon skulle köpa lite nytt porslin på Nordiska så jag tänkte också kika lite. Kanske hittar man någonting jätte fint :)

När jag kommer hem ska jag städa lite. Brukar spendera mycket mer tid på städning nu än jag gjort tidigare men ändå kan jag bli bättre på det... Lite slarvig är jag allt.

Elliot är så duktig, han leker själv i hallen och har gjort det i en halvtimme nu.
Det hör till ovanligheten att jag får sitta vid datorn i lugn och ro.

Nu kommer han här, jag tror det får bli lite gos nu kram kram


Kommentarer
Postat av: Karro

Jösses vad lik han är pappa :-)

2009-02-25 @ 19:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0