Körkort...

Körkortet är på gång nu. Igår var jag och Anton till trafikskolan och pratade lite. Fick med lite böcker hem och sådär och ska nu börja en intensivutbildning som kostar 7900 kr.

Jag vet inte.. Är det billigt eller dyrt för ett körkort?



---

Nu sover Elliot gott, jag kollar på Våra bästa år och håller fortfarande på med tvätten och städar lite... Det r skönt att gå och plocka så man får bättre ordning... Men det är jobbigt att man hela tiden måste plocka för att hålla det städat. Elliot stökar ju till på en millisekund. Plockar nog undan hans leksaker 5 ggr per dag men lika snabbt är de ju framme igen...

Ofta när man ska få besök plockar man ju undan leksakerna innan de kommer bara för att det ska se bättre ut men så fort de kommit tycker jag det är okej att han drar fram sina leksaker igen...


Idag var Anton och Emmy hemma på lunch. Jag fick stressa ihop en pasta på bacon, kikärter och broccoli. Det blev helt okej... Jag är ju inget fan av kikärtor så jag petade undan det mesta av det, men annars super gott...

Emmy berättade att hon och hennes sambo inte kan laga mat så jag ska nog lära dem ;) Jag är ju inte något proffs men jag är inte urusel heller...

Nej nu ska jag lägga mig i soffan igen, har så ont i kroppen...  bye bye!

Kommentarer
Postat av: lina

vi ska bara planera o prata om de, vi ska planera att flytta sen.. fösrt måste vi testa att bo tillsammans... och se om vi funkar ihop. oh sen flyttar vi till ljungsbro i en insatts

2009-02-04 @ 15:10:04
URL: http://foralltiddu.blogg.se/
Postat av: sabben

det är en bra summa för intensiv kurs. Det beror ju också på hur många körlektioner och om halkan ingår och vice versa..

2009-02-04 @ 17:16:12
URL: http://babbens.blogg.se/
Postat av: Johanna

det är billigt! såg att det ingick 13 lektioner och halkan! så väldigt överkomligt!

2009-02-05 @ 09:57:22
Postat av: sabben

i min ingick 10 och det kosta lika mycket som ditt. Ditt pris är jättebilligt för det saker som ingår=)

Lycka till med körkortet!

2009-02-05 @ 10:24:27
URL: http://babbens.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej Lynn, hur går det med din onda kropp? :/ låter inte kul att ha ont!

Förresten, jag har utmanat dig.. kika i min blogg.

2009-02-05 @ 23:39:28
URL: http://www.familjen-n.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0