Körlektionen gick bra...

Nu är jag hemma med min fina son och väntar på att Anton ska sluta skolan. Vi tänkte gå och möta honom.
Jag fick även en läxa från körskolan. Jag ska läsa ut hela boken tills på måndag. *omg*
Jag läser ju super långsamt och inte särskilt bra. Men jag ska nog klara det.

Elliot har blivit jätte rosig om kinderna. Funderar på om det kan vara eksem eller nått... Har smörjt med Idominsalva och ska göra det snart igen. Han hade det nämligen när han vaknade i morse så det kan ju inte vara allergi...

Imorgon ska vi till Öppna förskolan i Skäggetorp. Efter det ska jag och Elliot leka med Sandra och Thea. Det blir nog jätte skoj. Sen kl 16 ska jag till optikern. Måse ha nya linser.

Hade planerat att gå till församlingshemmet här i Mjölby på babysång men jag glömde av tiden så vi skippar det...

Bye bye nu ska jag plocka lite här hemma...        

Kommentarer
Postat av: Kent

Hoppas du tyckte det var kul att köra bil igen.



Teorin löser sig alltid. Jag vet att du kan de mest grundläggande sakerna från början så det är bara att få in det sista lilla och fatta vad de frågar efter.

Lycka till!

2009-02-09 @ 16:46:28
URL: http://kentoingela.blogg.se/
Postat av: Gina

Bepanten!! När Elian blir röd och torr om kinderna (vilket är ofta) smörjer jag in honom med bapanten (finns på apoteket) flera gånger om dagen, tex varje gång man byter blöja, gärna fler gånger.. Efter 2-3 dagar är han helt bra! Prova!! Jag är beroende av bepanten!!

2009-02-09 @ 19:19:58
Postat av: Kristin

Hej!

Hoppas ni trivs bra i er nya lägenhet.

Baby-sången är antingen klockan 9:30-11 eller 14-15:30 på måndagar i församlingshemmet =)

Vet detta eftersom jag gör praktik i Mjölby kommun och de samarbetar med svenska kyrkan kring endel barnverksamheter :)

Hoppas allt är bra med er!

Kram kram

2009-02-09 @ 21:52:44
URL: http://kristinoerik.blogg.se/
Postat av: sandra, mamma till thea

ska bli mysigt o leka tycker jag allt :) ses i morgon. men vad säger du ska vi sätta barnen i soffan o leka själva eller haha :)

2009-02-10 @ 00:09:15
URL: http://sallbelal.blogg.se/
Postat av: Anders

Hallo, när jag läste på Magnussons kunde man köpa ett papper med koder för att göra delar av teoriprovet på internet, kostade några tior. Då kan man iaf testa sina kunskaper och det går ju alltida att plugga in det man svarar fel på :)

2009-02-13 @ 13:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0