Mys!

Idag har det varit en riktigt bra dag!
Dagen börjde med att Elliot och jag gick upp, Elliot lekte medans jag sminkade mig, sedan åt vi frukost och bytte blöjan på Elliot. Sen gick vi till tåget och tog sedan bussen till Skäggetorp. Där var det föräldrautbildning och efter det gick vi hem till Sandra och Thea och busade lite!

Kl 16 skulle jag till optikern och träffade även mamma och Elian på stan. Tanken var att mamma skulle ta Elliot medans jag var hos optikern men han hade somnat så det var lättare att han föjde med in. Sen gick jag och mamma på stan i några minuter och stötte på en gammal granne som vi pratade med ett tag. Sen kom Gina och vi gick i några affärer.

Elliot och Elian fick varsin dress av deras mormor. Jag fick välja så jag tog den röda till min son. Super snygg!

Sen gick mamma och jag till Café Gyllen och fikade. Elliot åt massa god mat (en hel burk) jag åt en kaka och mamma ett Wienerbröd. Vi mötte upp min pappa och handlade lite godsaker på Netto på vägen hem.

Soffmys med mina föräldrar och son, Elliot somnade vid 20:20 och vaknade vid 21 och har inte somnat om ännu... Jaja så blir det ibland. När han vaknat så spydde han ner hela mig (troligtvis för mycket mat i magen) så min enda tröja blev fläckig av tomat och sånt. Lagom roligt.

Imorgon kl 10 ska jag och Elliot träffa Timmy och fika med honom. Tror det får bli en sväng förbi HM eller Gina Tricot för köp av en ny tröja haha. Förlåt Timmy men du får offra dig. Sedan kl 15 ska vi till Elin och fika! Blir mys!

Så efter det åker jag hem till min käre sambo som förhoppningsvis har saknat oss lite då :) Har inte träffat honom sen klockan halv åtta i morse då han gick till skolan. Känns lite tråkigt att inte få en godnattpuss av honom. Men jag kan nog hålla mig till imorgon eftermiddag :)


Elliot sitter och ropar efter dig hela tiden... :)
Du är världens bästa sambo och pappa!
Vi älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0