Sitter vid datorn nu för första gången på ett par dagar...

Har varken haft tid eller lust till att sitta vid datorn på ett par dagar.
Jag har ju som ni säkert förstått haft väldigt ont och då är det inte läge att sätta sig vid datorn.

Kan i alla fall ge er en snabbresume av vår helg.

I fredags var vi ju på restaurang med Antons släkt.
I lördags var Antonsa klasskompis Inga med hennes två barn här.
I söndags hämtade Anton min tvättmaskin och så fick vi ett köksbord av Antons mormor. Sen åt vi hos Antons föräldrar och efter det åkte vi till Inga och hennes familj och fikade. Sen kom Gina och Martin hit och åt pizza så fick grabbarna leka lite.

Nu ska jag straxt till körskolan på min första körlektion på två år... Det känns lite läskigt måste jag säga... Känns som om jag glömt massor... Men det ska nog gå bra...

Bya bye!

Kommentarer
Postat av: Elin

Lycka till!!! Går säkert jättebra. Kram

2009-02-09 @ 13:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0