Skit vagn!

Jag är så jävla arg på vår vagn!
Nu är den trasig IGEN!!
Skulle gå in på hemsidan och maila dem angående detta för att sedan ringa imorgon men tror ni inte butiken gått i konkurs? Jävla skit helvete!
Nu har pappa lovat att han ska hjälpa mig att ringa till Danmark (vagnen är där ifrån) för jag kan ju inte prata Danska...
Elliot var ute med sin farmor och farfar på promenad när vagnen helt plötsligt föll ihop.
Elliot klarade sig dock utan att göra sig illa men om vagnen varit frammåtvänd hade han kunnat flyga ur vagnen och skadat sig. Tack och lov att det inte hände!
Är så glad att Elliot är oskadd men förstår inte hur man kan få sälja sådan skit.
Vill inte ha detta urusla märke på vagn längre, inte ens om vi får en ny, det kan ju vara samma fel på de vagnarna med...

Ska kolla på blocket efter begagnade vagnar nu och se vad som finns...

Åh vad jag är arg!

Kommentarer
Postat av: Tankgirrl

Hej Lynn!

usch va hemskt med vagnen!

Jag säljer min firstwheels vagn! den är helt underbar men vi använder mest vår emmaljunga!

s&last=1" rel="nofollow">http://www.blocket.se/vi/20130474.htm?ca=14s&last=1

2009-02-16 @ 07:23:46
Postat av: catrin

det var jag som skrev inlägget ovan mvh

catrin

2009-02-16 @ 07:42:57
Postat av: sandra, mamma till thea

okejj lustig vagn

2009-02-17 @ 19:25:40
URL: http://sallbelal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0