Skitunge :)

Elliot och jag sov till kl nio idag. Vi är ju krassliga igen. Elliot är super hes och snorig medans jag har huvudvärk och är snorig. Sen gick vi upp och åt lite frukost. Elliot åt inte mer än en halv macka tror det var ännu mindre, men vi ammade i sängen innan vi gick upp.


Sedan blev det att byta blöja men Elliot hadde så brottom att börja leka så jag lät honom krypa runt nakenfis..
Det hinner nog inte gå mer än en minut innan det var två stora bajskluttar på golvet och lite kiss... Torkar upp och kommer tillbaka, lite mer kiss... Han leker en liten stund till och kommer krypande upp till mitt knä och jag sätter på honom blöjan. Ska hämta kläder till honom och vad hittar jag? Självklart ännu en kisspöl...


På tal om kiss så har Joy börjat kissa inne. Hon kissar i ett och samma hörn hela tiden. Undra varför... Någon som har tps på vad man kan göra? Hon löper nu, det kanske är därför... Ska kolla upp det där med sterilisering...

Nej nu vill jag mysa med min stora pojke... Kramar hejdå!

Kommentarer
Postat av: catrin

Våra katter kissade inne i revolt när vi fått Adora, vi tvättade stället där de kissat med vatten blandat med ättiksprit och sen gned lite pressad citron där efteråt det funkade! Annars finns det fy- sprej på maxi som man kan köpa då kissar de inte heller på ställen där man haft det!

jag vet hur jobbigt det är! hoppas hon slutar snart!

2009-02-04 @ 08:04:40
Postat av: Hanna

Hej!

Min katter kissar med inne. De började med det isammband med löpningen. Har hört mig för lite och de råd jag har fått är sterilisering.

Hoppas det löser sig för dig.

Kramar

2009-02-04 @ 10:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0