Tack för inläggen

Måste än en gång tacka för alla meddelanden jag fått! Keep it up people!


Idag har vi haft en mysdag.
Vi vaknade kl 8 och jag gick upp med Elliot och gav honom frukost, han var jätte hungrig.
Gick tillbaka till sängen och myste med pappa till kl nio.
Satte oss i soffan och drack lite kaffe och te.

Anton har börjat dricka med mjölk i nu av någon lustig anledning.
Jag gillar inte när folk ska ha mjölk i sitt kaffe för jag har aldrig en aning om hur mycket mjölk det ska vara. En säger jättelite mjölk, en annan ska ha mycket mjölk... Men vad betyder egentligen mycket och lite. Ibland måttar de med fingrarna men det blir ändå för komplecerat för mig. Anton sa en tredjedel mjölk och ändå lyckades jag ta för lite haha... Men det var i alla fall lättare. Så när ni vill ha mjölk i ert kaffe får ni gärna säga hälften mjölk, en tredjedel mjölk, en fjärdedel osv, för då kanskle jag kan lyckas...

Efter det somnade Elliot lunch, Anton gick till sina föräldrar ett tag han skulle posta lite brev som han av någon anledning hade där... När Elliot vaknat och Anton kommit hem hoppade Anton in i duschen, han stod nog där i över en timme, men man behöver faktiskt lite egentid ibland... Jag brukar ofta ta långa duschar bara för att få lite tid att bara vara Lynn, och slippa ansvaret som mamma för en stund. Jag tog nämligen också en dusch idag och jag sjöng så högt jag bara kunde! Välbehövligt... Märkte faktiskt att jag fortfarande har lite sångröst kvar, trodde jag blivit av med den men icke... Men måste yla högt för att det ska låta bra. (fast det skär sig ju ibland haha)

Så har jag även lagat köttfärsås till Elliot idag. Blev 6 portioner tror jag som jag fryste in. Kryddade dem inte utan lät det vara som det blev så kan man krydda när han ska äta istället. Brukar bara krydda med örtkryddor och paprika krydda till Elliot och det funkar ju att hälla på efteråt...

Anton och jag åt kycklinglår och ris med bearnaise sås till. Det var gott!

Efter maten kollade vi på film, 13 snart 30. Den var ju jätte rolig tycker jag :)

Nej nu orkar jag inte skriva mer och jag tror inte ni orkar läsa detta inlägg mer heller för det är ju bara massa ordbajs... Godnatt på er nu ska jag snart sova kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0