Träningsvärk

Jag har ont i ryggen och båda armarna för att min sambo har köpt ett Nintendo Wii till oss...
Tror faktiskt att det ger lite träning haha...

På tal om värk så har jag inte haft så jätte ont de senaste dagarna i alla fall. Fick ett samtal från någon sjukgymnast förut som sa att jag hade fått en remiss dit, men kön är 3-4 månader. Helt sjukt tycker jag.
Jag trodde att hon skulle säga tre till fyra veckor och tyckte det var för lång tid.

Men lustigast av allt är väl det faktum att min läkare inte har ringt och berättat vad det är för fel på mig... Så jag står helt ovetandes om det... Så nu sitter jag och väntar på ett samtal från henne och om hon inte ringer idag ringer jag imorgon.

Jaja, nu ligger i alla fall Elliot och sover middag. Det blev senare än vanligt idag då vi fick sovmorgon av honom till kl 10 :) Skönt!

 Jag tror det får bli att laga stek idag, måste dock hitta något nytt recept. Brukar alltid koka stek efter min kära mormors recept (det är helt underbart gott) men det är nog smidigare att göra i ugn...
Min svärmor är expert på att laga stek hon med men jag vill inte sno recept på stek från henne för då blir det ju inte samma sak när man kommer dit och får frossa...

Har ni några recept ni vill dela med er av så är det bara att ni hör av er!
Snart ska jag gå och grädda våfflor till mig och Elliot till lunch. Kanske inte världens nyttigaste mat men smidigt är det i alla fall :)

Bjuder på en blid av min son innan jag postar inlägget :)


Bye!

Kommentarer
Postat av: Viola

Tack så mycket:)

2009-02-23 @ 18:35:31
URL: http://violiejolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0