Bilder

Nu ska jag straxt gå och lägga mig. Men jag vill dela med mig utav ett par bilder från de senaste dagarna.


Elliot och jag myser i datorstolen efter att Elliot ramlat ner från sängen.


Vi har det så mysigt!


Tänder på G?


Elliot tvättar.


Och såhär roligt är det!


De vackraste ögonen i hela världen!


Och han kan dräggla också...


Och busa med katten är också roligt!


Det är väldigt gott med rån.


Hihi kolla in stilen. Såhär låg han i alla fall i tio minuter och bara njör av badet!


Den fina badcapen från mormor och morfar, första gången den används.


Detta var allt för idag! Besök gärna min bilddagbok om du inte har nått bättre för dig...

Kommentarer
Postat av: Rocketqueen

Hehehe! så mysigt! Åh!

2009-01-12 @ 12:31:04
URL: http://rocketqueens.blogg.se/
Postat av: Angelica

Fina bilder=) Hur trivs ni i mjölby då?

2009-01-12 @ 14:25:42
URL: http://angelica-j.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0