Bläää

Elliot har fortfarande ögoninflamation och jag har jätte mensvärk. Har haft det sen igår och vi skulle egentligen ha träffat Hjerpe och hans tjej men vi fick avboka. Jag känner mig så dum. Kvällen slutade i alla fall med att jag låg i Antons knä i soffan och vi såg på Arn. Hoppas jag ska må bättre snart, och hoppas att Hjerpe och hans tjej kan komma förbi någon annan dag väldigt snart...

Emmy fyllde år igår med. Jag var nog inte så trevlig då jag bara ville hem och vila. Förlåt Emmy om jag inte var något roligt sällsap. Grattis! Du får tvättmaskinen i helgen förhoppningsvis...

Kommentarer
Postat av: Lollo

hoppas Elliot blir kvitt med de snart ju =) Felicia åt sin sista medecin för öroninflamationen idag hoppas man slipper de på ett tag =) kommer ni på torsdag?? kram o krya på er

2009-01-19 @ 17:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0