Duktig kille!!!

Elliot äter så duktigt!

Igårkväll (17) åt Elliot en halv burkmat (rester från lunchen) sedan fick han motsvarande en halv burk med vår mat. Ris, kyckling, majs och sås. Efter det blev det en halv burk fruktpuré som var kvar sen lunchen.

I morse åt han 1½ sirapslimpa skivor som jag bakade härom dagen (måste köpa jäst så jag kan baka mer, vi har nämligen bara en halv limpa kvar och det är super gott!!
Så till Lunch idag åt han motsvarande en hel burk av vår mat. Makaroner och köttfärsås, med vita bönor i. Vi tog dock av hans innan och saltade vår mat efter. Sen åt han nästan en hel burk katrinplommonpuré.

I vanliga fall så brukar Elliot äta mellan en halv till 2/3 burk så jag känner mig jätte stolt. Känns bra att han fått aptiten tillbaka nu.

Kommentarer
Postat av: Elin

Aaa vilken duktig kille :-) Kram

2009-01-17 @ 18:14:22
Postat av: sandra, mamma till thea

nej men vad bra. :)

2009-01-17 @ 20:05:21
URL: http://sallbelal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0