En skitunge...

Min lille skrutt har fått en tand! Märkte det igår när vi väntade på tåget... Han börjar bli så stor... Fast han är ju ganska sen med tänder har jag fått för mig. Han är ju nio månader nu. Det är vasst i hans mun, och ibland får han för sig att bita när han ammar.. Inte skoj. Men riktigt kul att han fått en tand!!! Stora grabben.

Elliot och jag tog även en sovmorgon idag. Vaknade av ett sms från Anton och jag gick upp på toan. Kollade dock så Elliot sov först då han låg i vår säng... Mindre än en minut senare är jag tillbaka i sovrummet men Elliot ligger inte i sängen... Kollar ner på golvet och det kommer en liten pojke med ett stort leende krypande till mig...
Han måste ha hasat sig ner då han inte fått det minsta ont... Sötnullen!!! Han var så stolt att han lyckats komma ner från sängen själv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0