....

Idag ska vi (om jag får bestämma) åka till ÖB och shoppa lite grejer.

Har nämligen ingen buljong hemma (såg i katalogen att de har 3 pkt för 10 kr, brukar kosta det för ett paket ju) Så måste jag köpa sköljmedel för det tog slut idag. En trådkorg grej och ha massa kläder i då Vi har för mycket kläder i för få garderober... Vi ska även städa i vårt sovrum... Där är det nämligen massor med kläder på golvet. Men det går nog ganske så snabbt... Sen blir det nog att möblera om där inne för det börjar bli lite jobbigt att klättra i vår säng för att lägga Elliot... Får dock se om det blir idag eller någon annan dag vi gör det...

Ikväll kommer kanske Gina, Martin och Elian hit. Mysigt blir det i så fall...
Kanske måste jag baka någonting så vi har någonting att bjuda på... Men måste ju först veta om de kommer...

Men men... Har inte så mycket att skriva just nu...

Ha det bäst kramar!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blev ju lite sent ikväll så vi var tvugna att stanna hemma för Elians skull, vi ska upp tidigt imorgon.. Men en annan dag? Vill träffa dig, det var så länge sen! Puss

2009-01-25 @ 20:50:41
Postat av: Angelica

Lust att ses någon dag? Kram

2009-01-25 @ 22:12:33
URL: http://angelica-j.blogspot.com
Postat av: Lynn

Gina:

Det är lugnt! Vill ju träffa dig med. Jag ska in till Linkan imorgon, kanske kan ses efter?



Angelica:

Jag vill jätte gärna träffas. När kan och vill du? Onsdag är en bra dag för mig... Kram

2009-01-26 @ 14:48:20
URL: http://familjenl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0