Fortfarande lika ont!

Kanske ondare...
Jag orkade inte åka till öppna förskolan idag i alla fall... Har för ont. Orkar inte ens bära Elliot, men det måste jag ju ibland.
Det är i alla fall skönt att han kryper nu, får då kan man ropa på honom så kommer han. Dock vill han ju hålla hand och gå ganska mycket med, och det är INTE skönt vill jag lova...

Smärtan har dessutom spridit sig nu. Det går upp i hela ryggen (längs med ryggraden) och ner i benen. Usch fy och blä... Nu orkar jag inte gnälla mera.

Har turen att Anton kommer hämta Elliot så fort han slutat skolan och ta med honom när han fixar nått med sin syster och deras klasskamrat. Då kanske jag kan sova lite så jag inte har lika ont...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0