Frågor...

Kidnappade frågorna från denna tjej!


1. Är du nöjd med namnet dina föräldrar gav dig? Väldigt nöjd!
2. Vilka sorters djur har avsiktligt bitit dig? Hund, katt, kanin, hamster, fågel... kanske fler...
3. Hade du hellre blivit född till det motsatta könet istället för det du föddes till? Absolut inte!
4. Vilken tecknad/animerad Disneyfilm är din absoluta favorit? Skönheten och odjuret tror jag...
5. Har du något mål som du vill uppnå just nu?
Hitta ett jobb
6. Är du allergisk mot något?
Nej, men är överkännslig mot folsyra och järntabletter. Måddepyton av det när jag var gravid och var ändå tvungen att äta det en lång period...
7. Väljer du att köpa ekologisk mat istället för "vanlig" när det finns som alternativ?
Nej, jag väljer det billigaste alternativet.
8. Vilken hushållssyssla skjuter du upp så länge som möjligt?
Våttorka golvet och damma.
9. Vilken sport/idrott har du hållt på med som längst?
Friidrott eller ridning, minns ej. Ångrar dock att jag slutade.
10. Tror du att pengar kan köpa lycka?
Nej men jag vet att pengar kan göra livet enklare.
11. Står du helst framför eller bakom kameran?
Det beror på vilket humör jag är på, sen Elliot föddes är det dock bakom kameran eftersom det finns en grabb som blir så bra på bild :)
12. Sjunger du i duschen?
Inte så ofta längre...
13. Tar du några vitaminer/kosttilskott?
Nej, är överkännslig mot det.
14. Vilken sorts frukt åt du senast?
Banan
15. Har du gjort något du ångrar den senaste månaden?
Nej det tror jag inte...
16. Vilken hårfärg föredrar du på det motsatta könet?
Bryr mig inte om hårfärg, gillar mina pojkars hår :)
17. Hur spenderas en födelsedag allra bäst?
Med min familj större delen av dagen och en stund med hela släkten.
18. Brukar du handla på kredit?
Har aldrig gjort. Finns ingen vits med det...
19. Har du någongång handlat på Gekås i Ullared?
Ja, älskar den affären...
20. Vad tänker du göra nu när frågorna är slut? Kolla på bilder som jag lade in i datorn nyss... Det kanske till och med hamnar ett par på bloggen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0