Ögoninflamation

Elliot är sjuk igen.
Stackarn. Vänsterögat bara klibbar igen hela tiden och han är jätte röd.
Önskar jag kunde byta med honom.

Idag var Elliot och jag i lekparken och gungade sen handlade vi mat och efter det fikade vi hos farmor och farfar.

Elliot somnade kl 19 och sov till 22 och ville inte somna om så vi bestämde oss för att baka kärleksmums :)

Nu har han äntligen somnat i min famn. Blir väl sängen för mig med nu. Bäddade rent idag så då måste man ju duscha och lägga sig i de rena lakanen och bara njuta av lukten :)

Lägger troligtvis upp bilder imorgon.

(BTW tjejer så förstod ni nog att vi ej kommer på öppna förskolan på torsdag)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag bor i stockholm nu =/ Men när jag är i Linköping vill jag gärna ses en stund. Din blogg e med superfin =) och kul att läsa.

2009-01-14 @ 08:04:41
URL: http://angelica-j.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0