Ont det gör ont...

Jag är så jävla trött på att ha så ont i kroppen!!!
Sedan början av graviditeten har jag en sån foglossning att jag inte står ut.
Det går lite upp och ner. Vissa dagar har jag inte alls ont, andra dagar kan jag inte stå, sitta eller ligga.
En sådan dag har jag idag.
Vill bara gråta och vila. Men så har man en liten son att ta hand om. Nu sover han middag så jag sitter i soffan och ser på TV och tänker bara på mig själv ett tag. Det behövs kan jag säga.
När Anton kommer hem vid 16:30 ungefär så kommer jag lämna över allt ansvar till honom.
Har ju ingen ork i kroppen när man har så ont.

Idag fick vi en "påminnelse" från HSB på en räkning som inte tillhör oss.
Det är nämligen så att på HSB har de som pollesy att den som flyttar in i lägenheten betalar överlåtelseavgiften medans ERA som vi köpte lägenheten genom har som pollesy att den som flyttar ut betalar. Hon som bodde här innan gillade inte att det var så och ville inte betala det sade hon till mäklaren när vi var med men han sa att det står i kontrakten att det är hon som ska betala. Nu verkar det dock som om hon ej har betalt det eller att mäklaren gjort en miss och inte skickat in alla uppgifter till HSB (vet ej vilket som stämmer utan det var vad hon jag pratade med trodde det berodde på).
Vi kommer dock inte behöva betala avgiften så antingen är det mäklaren som får stå för utgiften eller så är det on som bodde här innan.
Men man blev ju aningen ställd när vi fick en påminnelse på en räkning vi ej fått.
Måste ringa till mäklaren sedan och prata med honom så att allt fixar sig. Tyvärr är det mitt jobb att föra det...

Nu sitter jag och kollar på 3 Ibs på femman. Det är jätte bra. Har kollat på ett par avsnitt. Det är en läkarserie om ni inte sett den själva...

Har fått en förfrågan om att lägga ut bilder på nya lägenheten på bloggen. Jag kommer dock vänta ett tag med det... vill ju ha det skinande rent hemma då haha :) Nej men jag orkar inte idag men snart kommer det kanske några bilder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0