Måndag-onsdag i bilder...


Posaren :)


I måndags var vi hos mormor och morfar där jag fick bada lite!


Jag är nöjd med denna bild. Har svårt att tro att den är tagen med en helt vanlig casio kamera...


Hihih


Min lille smilfink!


En bild på mamman...


Krypa i morfars säng är roligt, speciellt när man är naken och då får man ju inte vara på mormors sänghalva ;)


Elliot och jag gick till lekparken igr trots ögoninflamation.


Såhär roligt tyckte en viss Elliot att det var :)


Och såhär eländig ser han ut just nu... Det är inte roligt att se ens barn må dåligt :(

Mamma och pappa älskar dig gubben!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hejsan. har man hittat hit.. hoppas de går bra med elliot inte kul o vara sjuk inte. Felicia har öroninflamation så de blir inte att vi kommer till öppnaförskolan imorgon. Krya på er o ha de så bra kanske syns nästa torsdag om man är friska då ju =) ha de så bra kram

2009-01-14 @ 12:59:27
Postat av: Angelica

Åhh stackars liten som e sjuker. Hoppas de blir bättre snart!

2009-01-14 @ 18:08:58
URL: http://angelica-j.blogspot.com/
Postat av: Karrp

Ahh det förstår jag det blev skit snyggt. Jo men de e fint med oss! Trivs ni bra i er nya stad?

2009-01-15 @ 10:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0