:)

Tack för alla kommentarer angående min smärta ;)

Jag har börjat träna nu i alla fall. Var där första gången (för att träna) igår. Då gick vi igenom olika övningar och hur maskinerna fungerar och gjorde ett träningsschema till mig. Efter vi gått igenom det tränade jag ett "varv" till (Ska göra alla moment tre gånger) och sen åkte jag till jobbet.

Nu ska jag träna varje tisdag och fredag så idag var jag där innan jobbet och tränade. Var där i ca en timme tror jag. Jätte skönt att röra på sig men jobbigt med. Det kändes inte så tungt när jag var där men nu har jag destå ondare i kroppen. Men det är ju som Stefan säger; Att ha ont fram tills kl 18 på kvällen när man tränat kan det vara värt om det blir bättre senare. Och jag håller med honom. Om denna träning visar sig fungera så spelar det väl ingen roll om jag har ont nu i början, jag har ju ont i varje fall så om det här ger en möjlighet till att bli bra i kroppen är det ju värt att försöka...

Måste även säga GRATTIS SVERRFAR!!! Han fyller år idag :)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hoppas att träningen får dig att bli bra! Hoppas att vi ses i Gränna imorgon!

Kram Veronica

2009-07-24 @ 21:16:00
URL: http://larubsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0