Idag ska mamma och jag gå på Ikano!

När jag slutar jobba idag så ska jag ta tåget till Linköping! Där ska jag träffa mamma och vi ska till Tornby. Jag ska handla lite på rusta och Ikea, sen blir det nog att kolla rean lite med. Ska köpa en mjukisdress till mig, två kuddar, bårder till Elliots rum, tror jag, och så har jag nog glömt nått med... Ska i alla fall köpa en strykbräda till chefen. Hon bad mig köpa det om jag åker dit, vi behöver en på restaurangen.

Jag känner mig lite sliten idag. Det har varit två jobbiga veckor.
Elliot skolades in på dagis och det känns ovant.
Värmen tar på krafterna, speciellt då förra veckan var super stressig på jobbet. Denna vecka är lugnare men varmare och man snurrar till allt.
Sist men inte minst så hade jag bara en dags helg denna helg som varit. Jobbade på lördagen med. Tror det kan vara det som gör att jag känner mig mest sliten. Jag behöver min ledighet ;)

Fick min lön i tisdags och var helt säker på att det var fredag.

---

Nu sitter Elliot i Antons datorstol och kollar på moraträsk , pippi och annat kul från Youtube. Så sitter han och målar lite med. Sötungen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0