Jag mår inte så bra...

I över en vecka nu har jag haft jätte ont i mina leder. Igår hade jag migrän i princip hela dagen och ont i halsen. Idag har jag ont i halsen med bara lite huvudvärk. Är så trött, somnade kl 10 igårkväll och sov till halv sju ungefär (Anton började jobba kl 7:15 och Elliot blev pigg när väckarklockan ringde.

Men jag ska inte klaga mer nu, kände bara att jag måste få gnälla av mig lite.

Fick en inbjudan till kräftskiva hos Veronica och hennes familj igår med. Så roligt! Måste kolla så att inte Anton jobbar då men jag hoppas verkligen att vi kan gå! Tack Veronica!

Nu ska jag lägga mig och vila en stund, Elliot sover så man måste ju passa på... Kram kram!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hoppas att ni kommer!

2009-07-13 @ 10:38:20
URL: http://larubsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0