Fasen vad smidigt...

Vid 14:30 gick jag ner till tvättstugan och kollade om det fanns någon ledig tvättid. Den som började kl 12 var upptagen men det var ingen som tvättade. Läste lite om hur det fungerar med tvättstugan och då kom det fram att om man inte hämtat nykeln till tvättstugan efter man haft tvättid i en timme får någon annan ta över tiden. Jag insåg också att tvättiden efter var ledig så jag tog den med. Har fram tills kl 22 på mig att tvätta men nu är sista maskinerna igång och jag ska straxt ner och tömma dem. Har tre maskiner till som skulle behöva tvättas (grön/röd/gul) men det tar jag i lägenheten istället.

Riktigt skönt är det i alla fall att kunna bli av med "all" tvätt... 7 maskiner har det blivit tror jag, eller 9, vet ej... Bye nu ska jag fortsätta med tvätten. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0