Hemkommen från jobbet

Och i dörren möttes jag av Joy. Men ingen Elliot eller Anton. :(
Anton har varit hos tandläkaren och nu träffar han sin mamma på stan och ska äta lite och Elliot är hemma hos sin mormor och myser :) Det känns väldigt tomt när man kommer hem och inte har en gnällandes grabb som springer fram och drar i benen tills man hunnit få av sig kläderna och lyckats bära upp honom. Vill ju pussas och mysa nu.

Jag är dessutom helt slut i kroppen idag igen. Det är det där jävla cyklandet som tar knäcken på mig. Jag får svårt att andas och blir tung i hela kroppen. Blir också ofta svimfärdig. Usch vad det inte är kul att cykla.

Jag hade det i alla fall bra på jobbet idag. Fick jobba över idag igen då jag tyckte att chefen behövde lite egentid så att hon kunde shoppa lite vilket var uppskattat. Fast hon kom tillbaka redan klockan 15 och jag slutade 15:30 ungefär...

Nu vill jag egentligen bara lägga mig och sova men tänker faktiskt försöka städa lite. Måste sätta igång åtminståne en tvättmaskin och förhoppningsvis står disken redan diskad, har inte hunnit kolla det.

Ikväll ska vi över till Antons föräldrar och grilla lite. Fick med mig lite ananassalsa från jobbet som jag tänkte bjuda dem på.

Jag har en himla massa bilder att dela med mig av men min dator är inte så sugen på att jag lägger in bilder (krångel) så det får nog vänta ett tag till...  Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0