Jag vill börja träna...

Vet dock inte riktigt vad... Börjar bli lite sugen på att börja simma och köra vatten gymnastik. Har ju problem med mina leder så tror att den typen av träning skulle vara bäst för mig. Då skulle jag kanske kunna träna efter jobbet då simhallen ligger på vägen hem.
Någon som vill träna med mig?
Vill ju inte träna ensam...

Idag jobbade jag över. Anton, Monica och Sverre kom förbi och skulle äta kl 13:30 och jag skulle sluta kl 14:00. Jag slutade kl 15:30 istället så Anton fick snällt sitta och underhålla Elliot medan jag jobbade. Hade nämligen inte cykeln till jobbet idag. Men jag bjöd i alla fall på lite fika. Anton drack väl 3 koppar kaffe tror jag och fick en morotskaka. Jag blev också lite sugen så jag tog en jag med. Elliot fick äta lite pommes och det tyckte han var riktigt gott...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0