Länge sedan jag skrev...

Men det är inte för att jag inte velat utan för att först krånglade min dator i ett par dagar så att jag inte kunde starta den, nu fungerar inte internet :(

Vi har i alla fall börjat skola in Elliot på dagis och han stortrivs!
I måndags var det bara inskolningssamtal och lite lite lek, tisdagen var Anton med på dagis men lämnades aldrig. Igår var jag med och lämnade 30 minuter ungefär och idag var det Anton som tog inskolningen och lämnade Elliot direkt när vi de kom till dagis, sen kom Anton tillbaka innan lunch och var med när de åt. Imorgon ska jag lämna på dagis och så hämtar mormor och morfar sitt barnbarn vid 14. Det är skönt att det fungerar så bra.

Förhoppningsvis är Elliot inskolad på måndag.

Man märker dock på honom att det är lite annorlunda för han är väldigt på när vi är hemma och ska vara i famnen så mycket det bara går. Han har sovit ganska dåligt med men ikväll somnade han redan klockan 19:45.

Anton slutar jobbet om en timme, saknar honom för vi har inte setts på hela dagen :(

Nej nu ska jag fortsätta kolla på sommar med Ernst ;) bye

Kommentarer
Postat av: Veronica

Kul att det fungerar så bra med Elliot på dagis.

Veronica

2009-06-25 @ 21:15:23
URL: http://larubsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0